Ervaar de rustgevende schoonheid van Schotland van 13 tot 22 september

Ontdek de majestueuze landschappen van Schotland tijdens onze nieuwe Gilwelltraining. Op de boot van IJmuiden naar Newcastle, krijg je de gelegenheid om te genieten van het uitzicht op zee en maak je kennis met je mede-avonturiers. Eenmaal aangekomen, reizen we gezamenlijk naar ons basiskamp in ‘the middle of nowhere’, omringd door de prachtige natuur van de hooglanden van Schotland. Hier zullen we ons bezighouden met verschillende scoutingactiviteiten die je horizon verbreden. Samen met je subgroepleden maak je trektochten door de adembenemende hooglanden en ga je stappen zetten op het vlak van persoonlijke ontwikkeling. Het versterken van je kwaliteiten staat daarbij voorop.

Voor deze reis is het belangrijk dat je een goede conditie hebt en dat je het leuk vindt om te voet mooie trektochten te maken (soms met bagage).

Ben je klaar voor een avontuurlijke uitdaging en de kans om onvergetelijke herinneringen te maken?

Start van de reis: Vrijdag 13 september, ca. 12 uur, vertrekpunt IJmuiden
Einde van de reis: Zondag 22 september, ca. 10 uur, aankomstpunt IJmuiden

De inschrijving opent binnenkort, dus noteer deze data alvast in je agenda. Mis deze onvergetelijke ervaring niet!