SupriseGilwell

Zin in een verrassend avontuur met onbekende bestemming? Vind je het leuk om van bijna niets, iets geweldigs te maken en loop jij met gemak én plezier minstens 10 km per dag met volle bepakking? Dan is dit dé training om je voor in te schrijven.

suprise24 plus button

Gilwell in Schotland 2024: 13 - 22 september

Gilwelltraining in het prachtige Schotland. We varen met de boot van IJmuiden naar Newcastle en reizen daarna gezamenlijk naar ons basiskamp. Onderweg maak je kennis met degene met wie je dit avontuur gaat beleven. Aldaar zullen we wandelen door de Highlands en unieke scoutingactiviteiten ondernemen. Kan jij deze uitdaging aan? Voor informatie en opgeven klik je hier!

schotland plus button

Gilwell Najaarstraining Brexbachtal 2024

Heb jij zin in een avontuur en is het tijd voor een cadeautje voor jezelf? Noteer dan alvast deze data: 19 – 26 oktober 2024

najaar24 plus button