Zin in een verrassend avontuur met onbekende bestemming? Vind je het leuk om van bijna niets, iets geweldigs te maken en loop jij met gemak én plezier minstens 10 km per dag met volle bepakking? Dan is dit dé training om je voor in te schrijven.
We beginnen op een afgesproken plek ergens in Nederland en vanaf daar zien we waar het pad ons brengt. Onderweg krijg je zicht op je talenten en je belemmeringen en ontdek je de tools om hier ook echt mee aan de slag te gaan. Aan het einde van de week ga je naar huis met een wonderlijk avontuur in je knapzak. Schrijf je snel in!

• Online kennismakingsmoment: maandagavond 8 april 2024
    • Trainingsweek: zaterdag 27 april t/m zaterdag 4 mei 2024
    • Terugkomweekend: zaterdag 2 en zondag 3 november 2024

Geef je op small

Slechts 7 plekken. Bij minimaal 5 deelnemers gaat de training door.

Inschrijven via SOL: https://sol.scouting.nl/as/form/53103/participant/new/