Gilwell Voorjaar 2022 - Apetrots! - Weekenden

2022 komt eraan. Na twee bijzondere jaren is het weer tijd voor jezelf. Persoonlijk, in je werk en ook als vrijwilliger bij Scouting mag jij weer vooruit kijken en voorzichtig plannen maken. Jij mag trots zijn op hoe jij de afgelopen tijd door bent gegaan, maar jij wilt net dat extra stapje gaan zetten om te groeien. En jij denkt aan een Gilwelltraining. Goed idee, vinden wij!

Voorjaar 2022 organiseren wij weer een bijzondere Gilwelltraining. Eentje waar wij apetrots op zijn. Tijd om opnieuw te ontdekken dat jij trots mag zijn op jezelf. Tijd om erop uit te gaan, je te ontwikkelen en mensen te ontmoeten. Zie het als een dagje uit en twee weekendjes weg. Dat geef jij jezelf cadeau, toch? Geef je op en ga met ons mee!

Gilwell voorjaar 22 apetrots

• Kennismakingsdag 6 maart 2022 op het LSC in Leusden
  • Eerste weekend 10 - 13 maart 2022 op de Roerdomp in Middelbeers
  • Tweede weekend 24 - 27 maart 2022 op de Roerdomp in Middelbeers
  • Kosten €325,-
  • Beide weekenden starten op donderdag om 19.30 uur

Disclaimer

We leven momenteel in een onzekere tijd. Zo weet niemand hoe zich het Corona-virus zich de komende tijd zal ontwikkelen. Dat betekent dat maatregelen die nu versoepeld worden, in de komende maanden wellicht weer strakker worden. Dat kan impact hebben op de planning en/of locatie van deze Gilwell training waarvoor jij je wilt opgeven. Wij willen jou natuurlijk graag een mooie ervaring bieden en zullen er alles aan doen om de training door te laten gaan. We behouden ons echter wel het recht voor om, indien noodzakelijk, óf de locatie te wijzigen óf de tijdsplanning, óf – in het slechtste geval – de hele training te annuleren. Uiteraard informeren we je in deze gevallen zo snel mogelijk.