We mogen weer! Eindelijk weer echt scouting, zoals we dat al ons hele leven doen. We hebben lange tijd in een kleine bubbel gezeten, in een soort winterslaap . Mijmerend over wat we allemaal hadden en ineens missen. Nu is het tijd om deze zomer wakker te worden en weer te starten! We gaan de zomer vieren. Deze zomer gaan we weer op pad, het is tijd voor jouw Gilwell. Kamperen in een tent, met elkaar genieten van het kampvuur, echte scouting activiteiten doen in een setting van bos maar ook zon, zee en strand.

Gilwell staat voor ontmoeten, ontdekken en ontwikkelen. Wat hebben wij een zin om weer eens mensen te mogen ontmoeten en nieuwe dingen te mogen ontdekken, omdat dit weer kan en mag! En dat ontwikkelen krijg je er als bonus bij cadeau. Ga met ons mee om dit magische moment te beleven.

Kom uit je bubbel tijdens de Gilwell 2021 zomereditie training! Schrijf je hier in voor de eerste post lockdown Gilwelltraining.

• 21-28 augustus 2021
      • Ergens in Nederland
      • €325,-*
      • Opgave via SOL

Geef je op small

Mitchel volgde zijn training in Brexbachtal

"Mijn Gilwell training heeft me handvatten geboden om mijn grote leergierigheid en brede interesse juist positief in te zetten in een team. Ik weet nu wat mij drijft om me in te zetten voor Scouting en wat me energie geeft. Daar leg ik nu mijn focus."