GEANNULEERD -  Een groots avontuur begint vaak dichtbij. Ga mee naar Ommen en stap in het avontuur dat Gilwell heet. Maak het ook echt jouw avontuur door zelf vorm te geven aan je training maar wees zeker dat het uitdagend, vermoeiend maar bovenal gaaf zal worden. Gilwell is een groots Scouting avontuur waar je Scouting op een heel andere manier leert kennen en de scout in jezelf opnieuw leert kennen. Ga mee ontmoeten, ga mee ontdekken en je zult zien dat je gaandeweg jezelf en je team steeds meer ontwikkelt.

Gilwell B548

• Kennismakingsdag: zondag 28 februari 2021
  • Trainingsweekend 1: donderdagavond 4 maart t/m zondagmiddag 7 maart
  • Trainingsweekend 2: donderdagavond 18 maart t/m zondag 21 maart.
  • Beide weekenden zijn op Gilwell Ada’s Hoeve in Ommen
  • Terugkomweekend: najaar 2021