Gilwell Brexbachtal 16 - 23 oktober 2021*

2020 is de boeken in gegaan als een bijzonder jaar. 2021 doet daar nog een schepje bij. Dat staat vast. Je hebt het voor je kiezen gekregen. Persoonlijk, in je werk en ook als vrijwilliger bij Scouting. Het laat zien dat we flexibel zijn, kunnen meebewegen, dat we tegenslagen kunnen overwinnen. Maar het eist ook zijn tol. Het kostte energie, Je hebt mensen van wie je houdt niet kunnen zien, of van afstand misschien. Dit najaar organiseren wij een bijzondere Gilwelltraining in Brexbachtal. Tijd om vrijheid te vinden. Tijd om wat tijd voor jezelf te nemen. Geef je op en ga mee!

• Cursusweek  16 - 23 oktober 2021*
  • Kosten €325,-

najaar2021 b547 button

Disclaimer

We leven momenteel in een onzekere tijd. Zo weet niemand hoe zich het Corona-virus zich de komende tijd zal ontwikkelen. Dat betekent dat maatregelen die nu versoepeld worden, in de komende maanden wellicht weer strakker worden. Dat kan impact hebben op de planning en/of locatie van de Najaars Gilwell training waarvoor jij je wilt opgeven. Wij willen jou natuurlijk graag een mooie ervaring bieden en zullen er alles aan doen om de training door te laten gaan. We behouden ons echter wel het recht voor om, indien noodzakelijk, óf de locatie te wijzigen (bijvoorbeeld naar een locatie in Nederland), óf de tijdsplanning, óf – in het slechtste geval – de hele training te annuleren. Uiteraard informeren we je in deze gevallen zo snel mogelijk.