Ok, je bent hier beland en je hebt je kralen al. Dat kan op zijn minst 2 dingen betekenen...B543. 2

• Je bent hier om een Gilwell door te geven aan iemand uit je groep of omgeving
  • Je wil nog wel eens terug. Terug naar de Gilwell setting, het gevoel en een nieuw doel.

Tijdens Pasen organiseert het Gilwell team iets speciaal voor jou Gilwellian. We gaan lekker een lang paasweekend aan de gang en we zien elkaar terug in september. Moet je bijzijn!We gaan met elkaar op weg en komen elkaar tegen tijdens:

• De kennismakingsmiddag in Leusden op zondag 8 maart.
  • Het Paasweekend in Ommen, de focus van het weekend ligt op het werken met teams en in groepen en het ervaren van en spelen met je eigen rol en inzet. Zoals je van ons gewend bent, gebruiken we de scoutingpraktijk, maar de inhoud is zeker ook inzetbaar in een werk of andere setting. Na het weekend ga je aan de slag met een teamopdracht, je werk hieraan in groepjes van 4 personen.
  • De tussenstand dag op zaterdag 13 juni 2020 in Leusden, ’s ochtends workshops en na de middag presentaties van alle groepjes over de tussenstand van hun project.
  • De presentatie dag op zondag 11 oktober in Leusden, je presenteert wat jullie hebben gedaan, hoe jullie dit hebben gedaan en wat jullie hebben bereikt aan alle deelnemers.

Deze training is aanvullend op een Gilwell cursus en daarom exclusief voor Giwellians! Wat is nog meer belangrijk om te weten:

• In het Paasweekend kamperen we.
  • De overige bijeenkomsten zullen centraal in het land zijn.
  • Je kunt je inschrijven met maximaal 3 personen uit dezelfde groep en maximaal 3 personen uit je subgroep van de Gilwell training (dit om te zorgen dat we genoeg afwisseling kunnen bieden).
  • Het is geen Gilwell training maar een Teamwell training by Gilwell!

Locaties en informatie

• Wanneer Pasen 2020