Ontmoeten

Gilwell is een avontuur waarin je samen met andere scouts stilstaat bij jezelf en jouw rol in een team of groep. Een Gilwell-training begint met ontmoeten.

Ontdekken

Na het ontmoeten ga je ontdekken. Dat doe je door samen met de andere deelnemers uiteenlopende en uitdagende groepsactiviteiten te ondernemen.

Ontwikkelen

Gilwell is leren door te doen. Al tijdens een Gilwell-training heb je de kans om ander gedrag veilig uit te proberen.

[Archief] Najaarstraining 2022 - 22 t/m 29 oktober 2022

Wil jij in de prachtige natuur op een leuke en effectieve manier werken aan je eigen groei, samen met andere gelijkgestemde scouts? Wil je ontdekken hoe je (nog) beter samen kan werken met anderen? Wil jij een super leuke en leerzame week beleven in Brexbachtal? Geef je dan nu op!

Wanneer: 22 tot en met 29 oktober 2022

Tof dat je er bent!

Dat betekent waarschijnlijk dat je interesse hebt in een Gilwelltraining! En dat is mooi want er staan weer een aantal gave trainingen op de agenda en er wordt hard gewerkt aan meer! Je vindt de verschillende mogelijkheden op de trainingen pagina. Mocht je er niet uitkomen en vragen hebben, dat kan je altijd contact met ons opnemen!

Draag jij binnenkort je kralen?

kralen NB

Agenda

Team Gilwell geeft niet alleen trainingen. We zijn ook te vinden op verschillende evenementen van Scouting in Nederland.

Voorjaarstraining feb-mrt
Surprise Gilwell 27-4 t/m 4-5