Word jij graag uitgedaagd, verrast én ben je niet voor één gat te vangen? Dan is de Gilwell Treasure Hunt van 22 – 29 februari wat voor jou. Met bijzondere vervoermiddelen die kunnen variëren van huifkar tot kano en van busje tot step, doorkruis je met jouw subgroep heel Nederland. Onderweg sta je stil bij wat er op je pad komt; is het een schat of zoek je nog even verder? Alle elementen van een ‘gewone’ Gilwell training zitten er in, maar nu nét een tikkeltje spannender en exclusiever. Laat je meevoeren!

• Datum: 22 februari 2020 - 29 februari 2020
  • Locaties: Kriskras door Nederland
  • Kosten: € 305,00
  • Opmerking: Maximaal 2 deelnemers per Scoutinggroep of organisatieonderdeel

Helaas! De training is volledig volgeboekt. Had je graag mee willen doen, dan kan je een poging wagen en je naam op de reservelijst laten zetten. Dat doe je door een e-mail te sturen.

Mitchel volgde zijn training in Brexbachtal

"Mijn Gilwell training heeft me handvatten geboden om mijn grote leergierigheid en brede interesse juist positief in te zetten in een team. Ik weet nu wat mij drijft om me in te zetten voor Scouting en wat me energie geeft. Daar leg ik nu mijn focus."